Sunday 3 August 2008

KL Dari Perspektif Ku

Petang tadi aku sempat jalan-jalan di KL. Hajat hati nak tengok wayang kat Pavilion tapi ramai sangat orang. Tak jadi lah jawabnya. Seperti biasa, aku sempat merakamkan beberapa gambar panorama sekitar KL. Tapi bateri low...sikit je lah yang dapat.



Keadaan dalam bas Rapid KL yang agak sesak.


Seorang pengemis yang tidak boleh berjalan di Jalan Imbi.



Kawasan Bukit Bintang




KLCC. Bendera Brunei digantung di sekitar KL sempena lawatan Pengiran Muda Mahkota dan Pengiran Anak Isteri Sarah ke Malaysia.



Lagi gambar KLCC



Kawasan pejalan kaki sebelah Pavilion



Area sebelah Pavilion.


Food Republic di Pavilion. Seorang budak chinese nak ambil balik botol airnya yang tergolek di lantai...cute..



Sempat tangkap beberapa gambar makanan yang disajikan di Food Republic. Harga macam biasa, boleh tahan..huhuh.

Makanan Jepun.



Makanan Vietnam. Macam sedap...




Macam popia jer...

5 comments:

Mr. Inersia said...

gambar ko ni ada menunjukan kL ka..hmmm nama pun perspektif ko kan
..mcm mana ko bleh ambil gambar makann dan gambar2 len tu..bleh kaa??

Rezz said...

Aku main hantam ja ambil gambar tu.. nada org marah pun.. coz aku ni kira tlg promote lg..

Mr. Inersia said...

ya lah tuuu....lain kali jgn letak gmbr maknn, membangkit kan selera orang ja,,..

Mr. Inersia said...

smart pulak aku tengok gambar yg ko ambil(semua)..brapa ko beli tu kamera..msti mahal ni kan...

Rezz said...

Thanks. Aku cam suka lak menggambar ni. Camera murah ja... saja bali pasal kos kami bnyak pakai cam.